Antworten

Stamboom de luxe 1.5

ipaulussen
female
Goedemiddag
Ook ik heb een jaar of 20 geleden een vrij uitgebreide stamboomfile aangemaakt met het programma "Stamboom" en later "Stamboom 1.5 De luxe" en nog later "Stamboom De Luxe 3.0". En zoals ik op dit forum zie ben ik niet de enige die de oude files niet meer kan openen omdat de sw niet meer wordt ondersteund. De twee stamboomfiles hebben als extensie .sb maar ik heb geen idee met welke versie van de sw ik ze heb aangemaakt. Een bijkomend probleem is dat ik de files indertijd aanmaakte op een Windows PC en nu met een iMac werk. Ik weet dat ik emulatie sw kan aanschaffen voor de iMac om op die manier de sw opnieuw te kunnen gebruiken maar welke Windows versie ik dan best emulgeer is mij niet duidelijk. Ik vermoed 2000 of XP? (van Vista blijf ik liever weg) Op dit ogenblik werk ik met de Aldfaer sw maar ook deze is geschreven voor Windows en de versie voor Mac werkt wat moeizamer. Het zou handig zijn moest ik nu die emulatie sw ook kunnen gebruiken om Aldfaer voor Windows te kunnen gebruiken. Maar kan dat dan ook met bv Windows XP? Kan iemand mij hiermee helpen?
Groetjes en alvast bedankt
Ingrid

marcelreynders
male
Ik heb het opgegeven om de files de stamboom de luxe te openen

Antworten

Zurück zu „Andere programma's“