Antworten

pdf naar gedcom


willemmesman
male
Beiträge: 3
Eingabeform: Grafisch
Navigation: Grafisch
Den Stammbaum ansehen

pdf naar gedcom

Beitrag von willemmesman »

Hoe zet ik een genealogisch rapport in PDF om naar een stamboom file GEDCOM.
Ik krijg als familieboek mijn data van myheritage als pdf maar kan die dan niet kwijt in Geneanet etc
Zuletzt geändert von willemmesman am 19 November 2018, 15:53, insgesamt 1-mal geändert.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Beiträge: 10864

Re: pdf naar gedcom

Beitrag von wimdeckers »

Niet !!!

Een gedcom exporteert U uit een genealogisch programma om het vervolgens te bewaren als backup, of weer te importeren in een ander genealogisch programma.

Het is af te raden om te gaan goochelen met het bestandstype. Dat om fouten bij het omzetten van het ene bestandstype naar het andere te voorkomen.
willemmesman
male
Beiträge: 3
Eingabeform: Grafisch
Navigation: Grafisch
Den Stammbaum ansehen
Maar ik krijg in my heritage als ik een familieboek vraag en PDF file; vervolgens zou ik die output niet in geneanet kunnen plaatsen?
Of okay ik kan een backup vrage dat is een gedcom, maar bij een site waarop ik toegang heb van de beheerder kan ik geen backup maken en dus die dat niet in mijn genealogisch programma plaatsen.
Zuletzt geändert von willemmesman am 19 November 2018, 16:09, insgesamt 1-mal geändert.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Beiträge: 10864

Re: pdf naar gedcom

Beitrag von wimdeckers »

U dient vanuit MyHeritage een gedcom te exporteren. Een familieboek is iets heel anders, en niet te gebruiken om data over te zetten van het ene programma naar het andere.

Als U bent ingelogd op MyHeritage, dan beweegt U de cursor over 'Stamboom' in de menubalk. Vervolgens klikt U op 'Stambomen beheren'. Op het volgende scherm kiest U aan de rechterzijde voor 'Uitvoeren naar gedcom'. U ontvangt daarna een e-mail met een linkje waarmee U Uw gedcom op Uw computer kunt zetten.

Die gedcom kunt U dan vervolgens importeren op Geneanet. Daarvoor op Geneanet klikken op 'Stamboom' in de menubalk, en vervolgens kiezen voor 'Gedcom importeren/exporteren'. Dan de gedcom op Uw computer selecteren en op 'Verzenden' klikken.
willemmesman
male
Beiträge: 3
Eingabeform: Grafisch
Navigation: Grafisch
Den Stammbaum ansehen
willemmesman hat geschrieben: 19 November 2018, 15:46 Maar ik krijg in my heritage als ik een familieboek vraag en PDF file; vervolgens zou ik die output niet in geneanet kunnen plaatsen?
Of okay ik kan een backup vrage dat is een gedcom, maar bij een site waarop ik toegang heb van de beheerder kan ik geen backup maken en dus die dat niet in mijn genealogisch programma plaatsen.
Hartelijk dank; dit is de oplossing die ik zocht !!!!!
Antworten

Zurück zu „Andere programma's“