Antworten

Privacy

Niet voor technische vragen en vragen over de werking van het programma.
fmepschen
male
Beiträge: 1

Privacy

Beitrag von fmepschen »

Ik zie tot mijn verbazing dat mijn familie van levende personen uitgebreid op de website wordt genoemd.
Is dit niet in strijd met de huidige privacy regels?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Beiträge: 10864

Re: Privacy

Beitrag von wimdeckers »

Mogelijk wel, mogelijk niet, maar dat hangt dus af van het feit of de plaatser van die data daar ooit eens toestemming voor kreeg.

Indien u uw eigen data, of die van uw partner, en/of minderjarige kinderen tegenkomt in een stamboom, dan kunt middels de contactknop onderin het profiel een bericht sturen met het verzoek om die data te verbergen. De plaatser is daartoe verplicht, maar geef hem/haar wel even de tijd om te reageren, daar niet iedereen 24/7 via internet bereikbaar zal zijn.

Mocht u binnen één week geen antwoord hebben ontvangen, dan kunt u dat aan mij melden middels een privébericht, want het zou mogelijk om een slapende (vergeten) account kunnen gaan, of zelfs om een account waarvan de eigenaar inmiddels is overleden.
U kunt mij een privébericht sturen door te klikken op mijn naam links van dit bericht, en dan te kiezen voor 'Een mail versturen'.

Let op : u kunt dat verzoek alleen doen voor data over uzelf, uw partner, en/of uw eventuele minderjarige kinderen.

Tip : vraag het vriendelijk.
Antworten

Zurück zu „Vragen over accounts en Premium“