Antworten

Leeg vak

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
svanderhoeft
female
Beiträge: 56
Eingabeform: Grafisch
Navigation: Grafisch
Den Stammbaum ansehen

Leeg vak

Beitrag von svanderhoeft »

ik heb in mijn stamboom een fout ontdekt en weet niet hoe ik dat moet verbeteren.
Henri Elli (1814-1880) gehuwd met Anna Maria Triau (1822-1909) heb ik een leeg vak , één van de kinderen is hieraan verkeerdelijk gelinkt.Ik weet dat je normaal een leeg vak alleen kan oplossen door de kinderen te verwijderen maar aan het kind Anna Catherina Elli zitten heel wat kinderen en kleinkinderen verbonden , kan ik dit oplossen ??

mvg
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Beiträge: 10965

Re: Leeg vak

Beitrag von wimdeckers »

Het echtpaar Henri Elli en Anna Maria Triau zouden maar één dochter hebben, en die staat nu gekoppeld aan een onbekende moeder.

Uw probleem is dus veel minder groot dan u beschrijft, en dus gewoon dochter Anna Catharina losmaken van de verkeerde ouders, vanuit haar ouders via 'Partnerschap bewerken', en haar vervolgens terugkoppelen aan haar juiste ouders vanuit haar juiste ouders middels 'Kind toevoegen.
svanderhoeft
female
Beiträge: 56
Eingabeform: Grafisch
Navigation: Grafisch
Den Stammbaum ansehen

Re: Leeg vak

Beitrag von svanderhoeft »

Ik heb uw raad gevolgd maar nu ben ik alles kwijt wat eronder zat ????2 meerdere generaties !
svanderhoeft
female
Beiträge: 56
Eingabeform: Grafisch
Navigation: Grafisch
Den Stammbaum ansehen

Re: Leeg vak

Beitrag von svanderhoeft »

sorry, ok heb ze teruggevonden , was de link kwijt tussen de generaties.
Antworten

Zurück zu „Geneanet : technische vragen“