Antworten

Fout melding

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
troelala
troelala
Beiträge: 8
Eingabeform: Grafisch
Navigation: Grafisch
Den Stammbaum ansehen

Fout melding

Beitrag von troelala »

Ik heb een herhadelijke foutmelding. Het gaat over mozes peekel maar bij alle actie die ik nu neem krijg ik deze melding te zien. Uiteraard heb ik de fout verbeterd maar ik krijg steeds dit te zien.weet iemand hoe ik dit kan verwijderen...zie foto
Dateianhänge
Screenshot_20210515-062002_Chrome.jpg
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Beiträge: 10956
Even in uw offline programma de lijnen vanaf die persoon naar zijn voorouders volgen, dan komt u hem vanzelf nog een keer tegen. Daar de incorrecte verbinding verwijderen en vervolgens een nieuwe gedcom exporteren en terug importeren op Geneanet.

Deze lussen kunnen vrijwel alleen op Geneanet komen middels een gedcom uit een programma dat niet op het invoeren van lussen controleert, en dus zelfs niet kijkt of de opeenvolging van data in een afstammingstak wel logisch is. Zou u zoiets op Geneanet zelf willen invoeren, dan volgen er bij de invoer al de nodige foutmeldingen.

Ik verwijs u overigens even naar dit bericht, dus mocht u één van die versies gebruiken, dan heeft het sowieso weinig zin om het daarin te corrigeren : https://nl.geneanet.org/forum/viewtopic.php?f=26&t=722701
troelala
troelala
Beiträge: 8
Eingabeform: Grafisch
Navigation: Grafisch
Den Stammbaum ansehen
Dank je wel wim voor je hulp . Ik ga ernaar kijken.
Antworten

Zurück zu „Geneanet : technische vragen“