Antworten

Frans

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
sanneke
female
Beiträge: 40
Eingabeform: Text
Navigation: Text
Den Stammbaum ansehen

Frans

Beitrag von sanneke »

Waarom krijg ik soms uitleg in het Frans terwijl Nederlands is ingesteld o.a. bij aantekeningen beeld
Ik heb een foto ge-upload, maar ik krijg die foto niet bij de persoon. Hoe kan ik nu een foto bij een persoon plaatsen

Sanneke
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Beiträge: 10863

Re: Frans

Beitrag von wimdeckers »

De optie afbeeldingen in aantekeningen is momenteel 'buiten werking', en er wordt aan gewerkt om die optie weer normaal te laten functioneren.

U kunt overigens ook afbeeldingen op andere wijzen aan profielen van personen koppelen.

Daarvoor gelijk na import van de afbeelding klikken op de afbeelding, en de afbeelding aan een persoon koppelen door te klikken op de rode knop 'Toevoegen' in het menu links van de afbeelding.

Of op het profiel van een persoon kiezen voor 'bewerken', en vervolgens voor 'Mediabestanden toevoegen', en de afbeelding van daaruit selecteren uit uw map 'Uw documenten en foto's', of selecteren op uw computer om de afbeelding via die weg te importeren.
sanneke
female
Beiträge: 40
Eingabeform: Text
Navigation: Text
Den Stammbaum ansehen

Re: Frans

Beitrag von sanneke »

Oke bedankt, is gelukt

Sanneke
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Beiträge: 10863

Re: Frans

Beitrag von wimdeckers »

De optie werkt inmiddels weer normaal, alleen de talen zijn nog niet aangepast.
sanneke
female
Beiträge: 40
Eingabeform: Text
Navigation: Text
Den Stammbaum ansehen

Re: Frans

Beitrag von sanneke »

Dankjewel

Sanneke
Antworten

Zurück zu „Geneanet : technische vragen“