Antworten

Stamboom per abuis verwijderd

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
brigit1966
female
Beiträge: 2
Eingabeform: Grafisch
Navigation: Grafisch
Den Stammbaum ansehen
Ik wilde een fout herstellen in mijn stamboom: persoon dubbel aangemaakt. Persoon verwijderd, link met huwelijk bleef bestaan. Die wilde ik weghalen, vraag op wilt u deze familie verwijderen met ja beantwoord. Nu is mijn hele stamboom weg.
Ik lees op het forum dat er alleen van premium leden backups worden gemaakt, dus waarschijnlijk is mijn hele stamboom definitief verloren? Ik check toch even, want dit is 5 minuten geleden gebeurd. Valt er nog iets te herstellen?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Beiträge: 10865
Uw stamboom kunt u niet verwijderen door slechts één persoon te verwijderen. Voor het daadwerkelijk verwijderen van uw stamboom dient u eerst die optie te vinden, en die staat nogal verscholen om goede redenen, en dan dient u uw wachtwoord in te voeren om de verwijdering te bevestigen.
Zoiets kan dus nimmer per abuis gebeuren.

Even op de hoofdpagina van Geneanet klikken op de bronpersoon rechts in het scherm, en u komt weer terug in uw stamboom. Het hoofdscherm is het scherm gelijk na inloggen, en u komt daar ook op door te klikken op 'Geneanet' links bovenin het scherm.

Overigens leuk om te ontdekken dat wij beide de zelfde voorouders delen : Jan Volkertszoon Deen x Marijtje Meinderts de Vries. Indien u die tak verder naar het verleden wilt invoeren, laat het dan even weten.
brigit1966
female
Beiträge: 2
Eingabeform: Grafisch
Navigation: Grafisch
Den Stammbaum ansehen
Dank u wel voor uw uitleg, ik heb mijn stamboom weer gevonden.

En wat leuk dat we voorouders delen! Ik ben zeker geïnteresseerd in meer informatie over deze tak.
Antworten

Zurück zu „Geneanet : technische vragen“