Antworten

Indexering

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
1940stein1918
male
Beiträge: 3
Eingabeform: Grafisch
Navigation: Grafisch
Den Stammbaum ansehen

Indexering

Beitrag von 1940stein1918 »

2 x heb ik recent een geindexeerd bestand doorgestuurd maar het werd niet gedownload door Jérôme Bellon ???? wat is het probleem ?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Beiträge: 10864
Jérôme is afwezig tot zeker eind augustus.
Momenteel is ook een andere medewerker, die het voor u zou kunnen regelen afwezig, maar die is volgende week weer terug, dus dat is een optie.

Ik neem aan dat het om een index met personen gaat, en niet om een geïndexeerd bestand ?
In de juiste vorm zou u die ook rechtstreeks via de site zelf kunnen importeren/doorsturen.
svanderhoeft
female
Beiträge: 55
Eingabeform: Grafisch
Navigation: Grafisch
Den Stammbaum ansehen
Het zijn de originele bestanden van de huwelijken in Hongarije, Boedapest, jaar 1919, ik heb ze tot nu toe doorgestuurd met "We Transfer" omdat ze te groot zijn om via mail te sturen, dus ???
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Beiträge: 10864
Ok, als u me begin volgende week even een privéberichtje stuurt, dan licht ik even de andere medewerker in, en kunt u hem de indexen toesturen.

Privéberichtje kunt u sturen door links van dit bericht te klikken op mijn naam, en vervolgens op het daaropvolgende schermpje te klikken op 'Een mail verzenden'.
svanderhoeft
female
Beiträge: 55
Eingabeform: Grafisch
Navigation: Grafisch
Den Stammbaum ansehen
Ok bedankt
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Beiträge: 10864
Ik stuurde u inmiddels een privé-berichtje.
svanderhoeft
female
Beiträge: 55
Eingabeform: Grafisch
Navigation: Grafisch
Den Stammbaum ansehen
sorry maar ik zie nergens een privé bericht ??
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Beiträge: 10864
Het privé-bericht werd gestuurd aan '1940stein1918'.
Antworten

Zurück zu „Geneanet : technische vragen“