Antworten

hoe vindt ik mijn stamboom terug

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
ajlvankrevelen
ajlvankrevelen
Beiträge: 6
Eingabeform: Grafisch
Navigation: Grafisch
Den Stammbaum ansehen
Geachte Moderator, mag ik u een vraag stellen?
Mijn stamboom heb ik toevertrouwd aan GENEANET. Waarvoor mijn dank!
Bij het openen van de site GENEANET, kom ik op welkomst tekst. Vraag 1: hoe en waar kan ik die tekst wijzigen?

Vraag twee: hoe kom ik verder? Ik kan mijn stamboom niet meer traceren. D.w.z. vanaf mijn naam (A.J.L. van Krevelen) naar alle ingevoerde voorouders e.d. Nú kom ik, na veel vogelen, ergens halverwege de stamboom.

Ik zou het op prijs stellen als u mij verder zou kunnen en willen helpen. Alvast mijn hartelijke dank.
M.v.g.,
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Beiträge: 10866
U geeft niet aan welke tekst u precies wilt wijzigen, dus graag nog even melden.

Als u al in een profiel binnen uw stamboom staat, dan heeft u duidelijk uw stamboom al gevonden.
Om van daaruit verder te navigeren zijn verschillende opties : persoon opzoeken middels de zoekveldjes rechts in de banner, navigeren via de namen van de gekoppelde personen op het profiel (mocht u niet op het profiel van de persoon staan, dan klikken op 'Profiel'), navigeren via de boomstructuur (mocht u de boomstructuur niet zien, dan klikken op 'Boom').

Verder kunt u een bronpersoon instellen. Vanuit het hoofdscherm van Geneanet kunt u dan rechts in het scherm gelijk naar de bronpersoon klikken.
Op de welkompagina kunt u een achttal favoriete personen instellen. Van daaruit kunt u dan gelijk doorklikken naar die personen.

Voor het instellen van de bron- en/of favoriete personen even zoeken op het forum middels het zoekveldje rechtsboven de onderwerpen.
Tevens raad ik u aan om ook af en toe de forumonderwerpen te lezen (met name onder 'Technische vragen'), daar daar al alle mogelijke vragen werden beantwoord, waaronder dus ook uw toekomstige vragen.
Antworten

Zurück zu „Geneanet : technische vragen“