Antworten

Gegevens persoon


ivanloo
female
Beiträge: 1
Eingabeform: Grafisch
Navigation: Grafisch
Den Stammbaum ansehen

Gegevens persoon

Beitrag von ivanloo »

Geachte dames, heren,

Ik ben op zoek naar zoveel mogelijk gegevens van Joseph Willem van der Voort geboren te Aken, Duitsland d.d. 1-8-1935.
Hij is de eerste zoon van mijn oma en opa van Loo-Frissen.
Voor hem, hij is inmiddels 85, zoek ik naar b.v. geboorteakte, doopbewijs en eventueel adoptiepapieren.

Ik heb al van alles geprobeerd via internet, maar ik vind tot nu toe geen manier om gegevens op te vragen.

Wie kan ons helpen ?

Met vriendelijke groeten, Ilse Douma-van Loo
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Beiträge: 10862
Uw onderwerp werd verplaatst naar 'Genalogische opzoekingen', regio 'Andere landen', waar het thuis hoort.
Niet technische vragen niet stellen in het hoofdstukje voor 'Technische vragen'.

Verder kunt u ook even overschakelen naar het Duitstalige forum, en uw vraag daar stellen.

En als laatste : vermeld de naam en geboortedatum en -plaats in de titel. Nu is de titel van uw bericht nietszeggend. Dus even aanpassen is wellicht handig.

Ik heb tevens de schreeuwerige zin met alleen maar hoofdletters uit uw bericht aangepast.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Beiträge: 10862
Overigens vermoed ik, daar hij zelf nog in leven is, dat u in Aken deze akten gewoon, desnoods middels een volmacht van hem, zult kunnen opvragen.

Aangezien hij nog in leven is, vallen zijn gegevens nog onder de privacy, en zullen derden dus waarschijnlijk sowieso niet aan die akten kunnen komen, en zult u ook niet snel iets over hem vinden op het internet.
Antworten

Zurück zu „Andere landen“