Antworten

Löysin Nimen ja paikkakunnan perusteella (jotka siis tiesin jo) Esi-isäni, jonka nimi on Gabriel Aronsson...

sherekhan
male
Hei,

Löysin Nimen ja paikkakunnan perusteella (jotka siis tiesin jo) Esi-isäni, jonka nimi on Gabriel Aronsson...
Paikkakunta on Finstrom, Ahvenanmaa / Åland, Suomi.

Ks liitteenä oleva "Screenshot" hakutuloksesta, jossa siis itse tuloksia on kaksi samasta henkilöstä.
Henkilö_ARONSSON_Gabriel,_Ahvenanmaa_Åland,_Suomi_-_Hae_esivanhempiasi_-_Geneanet_-_2019-04-11_22.26.07.jpg
Mutta tästä piemmälle en tällä sukututkimusohjelmalla osaa mennä/osaa tehdä mitään/ enkä pääse minnekään eteenpäin.

Mitä minun pitäisi seuraavaksi tehdä?

hagglunde
female
Stammbaum: Grafische Ansicht
Den Stammbaum ansehen
Hei,
Teknisten neuvo ratkaisuksi on, että tilaat Geneanet Premiumin niin saat tiedot haltuusi, koska tiedostot ovat Premium jäsenten käytettävissä.

Ystvällisin terveisin

Maila Hägglund

sherekhan
male
Hei,

Minun siis pitäisi maksaa 50 Euroa ensiksikin siitä, että pääsen etsimään OMIA sukulaisiani ja esi-isiäni, mutta KAIKKI muut jotka ovat JO Premium-jäseniä saavat nuo tiedot JO (koska ovat maksaneet sen 50 Euroa) , vaikka eivät suinkaan KAIKKI ole edes sukulaisiani tai esi-isiäni. Vastaavasti ihmetyttää, että mitä tarkoittaa tämä "yhteistyö" ja "jakaminen"...
Sukututkimus_Hae_esivanhempiasi,_luo_oma_sukupuusi,_löydä_arkistoaineistoja..._-_Geneanet_-_2019-04-17_18.04.07.jpg
""Luetteloinnin yhteistyö
Sukututkimus perustuu jakamiseen. Ehdotamme osallistumaan luetteloinnin yhteistyöhön. Asiakirjoja on kaikille tasoille aloittelijoista pidemmälle ehtineille !""

Ilmaistahan jakamisen pitäisi olla... Ja tutkimuksen tekijällehän maksaa pitäisi, jos kerran rahaa kuuluu liikuttaa. Minä siis maksaisin 50 Euroa, tekisin sukupuuni, eli tekisin tutkimustyötä ja maksan siitä työnteosta ulkopuolelle ja minua kuitenkin houkutellaan "jakamaan" tutkimukseni tulokset, mistä vastaavasti en saa korvausta, mutta jakamista ei tehdä edes minulle.

hagglunde
female
Stammbaum: Grafische Ansicht
Den Stammbaum ansehen
Hei,
Niinpä: Geneanetti on joko maksullista tai ilmaista. Premium - jäsenillä on laajempi arkistovalikoima tarjolla, joten suosittelen sinun liittyvän Premium-jäseneksi ja tulet huomaamaan eron.
Mielenkiintoisia hetkiä tutkimusten parissa.
Hyvää pääsiäistä.
Maila Hägglund

sherekhan
male
Hei,

Lainaan tähän hieman vastaustasi: "Niinpä: Geneanetti on joko maksullista tai ilmaista. ..."

Sitten lainaan tähän sivuston tekstiä: "Sukututkimus perustuu jakamiseen."

Eli vastauksesi mukaan Geneanet siis nimenomaan EI PERUSTU jakamiseen, vaan ilmaiseen työvoiman käyttöön (jolta itseasiassa peritään maksua työnteosta) ja ostamiseen ja myymiseen. Tällä kaikella ei ole mitään tekemistä TERMIN "JAKAMINEN" kanssa.

Anti olla, mulle riittää kyllä jo tuokin, minne asti olen jo sukuni selvittänyt ilman Geneanetia, eli Gabriel Aronssoniin Ahvenanmaalla. ...ja vieläpä ilmaiseksi.

Antworten

Zurück zu „Sukuhistoriakirja“